torsdag 14 februari 2008

Miss Lyckad - Snart kommer Boken!

Medmänniskor!
Jag hoppas att mitt förra inlägg gav någon en utväg, ett alternativ, den hjälp som kan föra Er framåt!

Nästa vecka har jag Deadline på att samla in Texter till min bok... Och stress och press för en manodepressiv blir... jobbigt. Jag har koncentrationssvårigheter. Jag blir arg. Och jag blir jävligt engagerad. Med andra ord är det just nu lite Heaven and Hell! Jag vill att Ni ska veta att jag kommer att skriva kontinuerligt här igen... även om det blir lite knackigt just nu. Nu får ni finnas där för mig.

Ses snart!




/ Miss Lyckad

16 kommentarer:

Angels sa...

Väntar på boken :) Ser fram mot den......

Maria Yvell sa...

Lycka till med slutpsurten.
Jag hejar på dig!
Kramar

Håkan Bergman sa...

Kram på dig, denna röda hjärtats dag.

/Håkan

Anonym sa...

Lycka till, nyfiken på boken blir man! Vad kul att få ge ut en bok! Men antar att det ligger mycket kämpande bakom.

Miss Lyckad sa...

Thanx Hörrni!

Jag skriver, tänker, springer, sparkar, ler, rullar, applåderar, kämpar,söker, och det blir...En Bok!

Och Ni måste köpa den;).

Kram på Er!

/ Miss Lyckad

Anonym sa...

Åh, vad spännande! Alltid helt underbart med skapelseprocesser!

Gunilla sa...

Good luck! Och tack för dina ord på bloggen idag, det är ju så jag måste tänka och tro...
Kram Gunilla

Anonym sa...

Lätt vi é! Förresten; ett fräckis-skämt:

Har du tänkt på alla gånger vi blivit nedtrycka av män..? Men hör här: vi kan blöda i en vecka utan att dö, vi kan ge mjölk utan att äta gräs, bli våta utan att röra vatten och vi kan få benlöst kött att stå! Hur många män kan det? LOL!:D

/Vixina
www.vixina.blogspot.com

Anonym sa...

Ha en Trevlig helg du med, jobba på med boken! :) Kram

Doghead sa...

jag ser fam emot din oxå!
skynda varligt arga syster!
Voff!

Anonym sa...

Ser fram emot din bok, och jag är säker du kommer hinna till din deadline.
Tack för kommentaren i min blogg, orden från dig värmer lite extra i mörkret.
Kramar Malin

Anonym sa...

spännande:) ha en skön helg!

Anonym sa...

Lycka till med boken!

Anonym sa...

Tjock! är slutsåld. När jag fyller 30... finns att köpa på adlibris eller vilken annan bokhandel som helst. Jag är en Jaguar finns att köpa på vulkan.se

Miss Lyckad sa...

Tack!

Anonym sa...

Hej! Jag längtar redan - efter din bok! Tack för peppningen - du är bäst!