lördag 23 februari 2008

* Gör Dig en Själv en Tjänst *

Gör Dig själv En Tjänst idag. Stanna upp! Veckorna springer förbi oss i livet och vi glömmer så fort vad vi gjort, vad vi känt. Har något upprört dig, påverkat dig, gjort dig glad i veckan?
Andas, ta nya nya tag. Gå tillbaka i tankarna dit allt startade och börja om därifrån. Stanna upp!
Kärlek till er denna lördag, kära läsare! Sluta aldrig kämpa för det ni tror på, men glöm inte att ta en välbehövd paus every now and then!




/ Miss Lyckad

5 kommentarer:

Trassel sa...

Jag säger bara en sak! ÄLSKAR! Jag älskar den låten! Så himla fin tolkning!

Anonym sa...

Och som vanligt har du helt rätt. Önskar dig en trevlig helg!

Frida sa...

Underbar låt! En av mina absoluta favoriter! börjar alltid, alltid grina när jag hör den! Måste bara säga att den mörkhåriga killen, jag tror han sjöng andra eller tredje versen, han hade jättefin röst!

Tack för kommentaren förresten!

Kram
/Frida

Anonym sa...

Som vanligt har du kloka ord i din blogg. skulle verkligen behöva stanna av och andas, men det hinns inte med nu. låter som en undanflykt, men jag har endast denna helg på mig att städa ur min lägenhet och flytta in i nästa.. då har man inte tid med pauser.

Och den låten är bara UNDERBAR!
har sjungit den några gånger nu i kyrkan vid olika tillställningar, och det är och förblir världens vackraste låt! och den härligaste att sjunga!

Ha en underbar helg,
btw, ska jag skriva i mailet att jag vill ha boken signerad??

Kram Malin

Miss Lyckad sa...

Höörni!
Hoppas Ni njuter nu i denna Stund=) Visst är musikens kraft otroligt stark. Andas!

Malin; Hoppas städandet går bra...Ibland får man öka takten istället. Det kan du skriva i mailet=). Jag ska se till att du får din bok signad.

Kram

/ Miss Lyckad