söndag 24 februari 2008

* Efter Ett Äventyr *



Hm, nu har jag kommit hem från ett häftigt Möte... Och jag är överexalterad... Men, tyvärr så var "Projektet" hemligt...Åh, jag som hade tänkt att ge en hint av vad jag Gör till Vardags för att få Ssssccchh på vissa ( som gillar att kommentera, men aldrig blir publicerade;)... Det är så himla många som spekulerar i vad jag gör och i vem jag är och jag förstår inte riktigt varför det skulle vara viktigt, men så är det väl alltid...när man vill va ensam så ringer alla, när man inte vill va ensam....oooooh så tyst allt blir då... That´s Life I guess! Det är bara för roligt att Dom som gissar verkligen är helt ute och cyklar... och det tackar jag för.

Jag ska nu iväg och boxas på saken. Sköna söndag Everybody!

/ Miss Lyckad

6 kommentarer:

Gisan sa...

Jag är så glad att det var ett lyckat äventyr för Miss Lyckad! Jag vet ju vad du gör. Du bloggar alldeles fascinerande. Det räcker för mig. Kramar...

Anonym sa...

Rock On Girl!

Hannes

Anonym sa...

Jag håller med gisan, du bloggar helt underbart och utdraget från din bok var ännu bättre (om det nu går), och det räcker för mig.
Sen skulle jag ljuga om jag sa att jag inte ville träffa dig någon gång, för det vill jag. Jag tror verkligen vi skulle ha massor att prata om.
Men jag respekterar att du vill vara anonym, och så länge du fortsätter skriva kommer jag vara hel nöjd! :)
Kramar Malin

Miss Lyckad sa...

Tack! Jag e stum! Dessa ord seglar rakt in i hjärtat! Tack, för att Ni bryr er!

/ Miss Lyckad

Anonym sa...

jess, boxas! tufft, en av de skönaste hobbyerna!

Anonym sa...

VIKTIG blogg, även om vissa bilder är lite för magstarka för mig som är väldigt känslig.. intressant att jag hamnade här just idag när jag själv i raseri skrivit på min egen blogg om myten om "kvinnan".

mvh annasofia