torsdag 28 februari 2008

* Feel The Fear and Do It Anyway *

Så, nu ska jag hjälpa Er att göra Era liv alldeles Underbara. Jobbet är erat så klart att Se Till att det blir så! För att starta En Revolution, En Förändring, En väg till ett mer Lyckligt och Framgångsrikt Liv så måste hjärnan vara inställd på rätt Frekvens!

Här är mitt Hemliga Tankevapen ( inte så hemligt längre...=);

Pain -To-Power Vocabulary
Jag kan inte -->> ändra till -->> Jag vill inte

Jag borde -->>-->>-->>-->> Jag skulle kunna

Det är inte mitt fel -->>-->>-->> Jag bär hela ansvaret

Det är ett problem -->>-->>-->> Det är en möjlighet

Jag blir aldrig nöjd -->>-->>-->> Jag vill lära mig mer och utvecklas

Livet är en kamp -->>-->>-->> Livet är ett äventyr

Jag hoppas -->>-->>-->> -->> Jag vet

Om bara -->>-->>-->>-->> Nästa gång

Vad ska jag ta mig till? -->>-->>-->> Jag vet att jag kan hantera det här

Det är hemskt -->>-->>-->> Det är en lärorik erfarenhet

Så, min kära läsare, Då börjar vi då! Revolutionen. Vi börjar den här! I oss själva...för som ni säkert vet; Ingen kan förändra Något eller Någon Annan utan att först ha förändrat sig SJÄLV!

Helg godis!

O A O A E Vi é Miss Lyckadeeeeeee

/ Miss Lyckad - The Girl Who Changed The World -

17 kommentarer:

Anonym sa...

Tjohoo!

Det var upplyftande. Nu ska jag flyga ut i det vackra vädret och se möjligheter.

Mia Pia

Anonym sa...

Hejsan =)
som alltid blir man starkare av att läsa det du skriver.
Jag ska verkligen försöka leva efter dom meningarna, kanske börjar ett bättre liv då.

Ska beställa din bok idag,
ska skriva att jag vill ha den signerad, hoppas du kan fixa det =)

Kramar Malin

Gunilla sa...

Jag känner mig inte helt mogen att leva efter alla punkter. Men det är ju bra för de som kan.
Kram Gunilla

Anonym sa...

WOW, bra lista!

Frida sa...

Precis som Gunilla är jag nog inte helt mogen för allt d där, men ville bara säga att d var jättebra punkter lr vad man säger och att du som vanligt skriver jättebra!!

Kram

Frida sa...

svar på kommentar:
Tacktacktack!
Desamma!!
Kram

Anonym sa...

Kan du snälla lära dig att använda versaler och gemener korrekt? Driver ju en till vansinne när man läser!

Anonym sa...

Så sant det du skriver! Jag skrev ett inlägg i min blogg idag som också handlar om förändring! Kika gärna in!

Kämpa på!
Kram

Anonym sa...

ååhh, jag har inte läst boken men filmen är helt underbar!! Man blir så inspirerad!!

Är boken bra?

Kram!

Miss Lyckad sa...

Tjohoooo! Tillbaka på Er Alla! Jag hoppas att Ni får Användning av tankenöten och Tar Det i Eran Takt...plus lite Till. Jag önskar Er allt Gott, men inga ungar som Knoll och Tott!

Malin, Jag Signerar din bok Absolut! Bara Skriva på Beställningen! =)

Gunilla, Frida: One Step at a time, Huh. Själ.

Starlet: Vassegod=)!

Elin: Korrekt I Will NEVER Be=)! Tack ändå för att du påpekar och Tycker Något.

Emma; Boken väcker tankar... Läs Den! Ikväll ska jag se filmen=)

Kram på Er!

/ Miss Lyckad

Anonym sa...

ååhhh, hoppas verkligen du tycker om filmen!

Anonym sa...

Helst av allt hade jag velat publicera en bok om personlig utveckling som verkligen inspirerar folk! Har läst så många böcker inom ämnet och skulle vilja samla alla godbitar, fast då blir det ju inte min egen bok! annars är en vanlig roman helt okej också;)

Miss Lyckad sa...

Do it Emma! One Life, One LOVe.

Vad väntar du på;)?

/ Miss Lyckad - för jag tror på Dig -

Anonym sa...

ja, livet ÄR ett äventyr :)

Anonym sa...

Som alltid öppnar du upp ett mörker och får mig att se nytt på saker och ting, du är bäst. Jag vill btw också ha min bok signerad när jag köper min, så de e så! ;D

Kram på dig, du är min idol.

Miss Lyckad sa...

Laley, Klart du ska få din signerad=)! Bara skriv det i kommentarer på beställningen.

Jag är väldigt glad att jag öppnar upp nya fönster i din värld. Jag är frisk luft och jag vill vara överallt. Tack för att du släpper in mig!

/ Miss Lyckad

Anonym sa...

Hey you! Jag undrar en sak: Hur är det med mitt manodepp idag? Är du friskförklarad eller har du fortfarande dina dalar?

*hugs*