fredag 28 mars 2008

* Waiting for Miss Lyckad *

Hej alla därute!
Vi har på uppdrag av Miss Lyckad fått instruktioner om att hålla hennes blogg uppdaterad genom att ge er 85 presenter dagligen som hon gett oss en lista på tills hon kommer tillbaka. Visa ert stöd genom att skicka kommentarer, vi skickar vidare era hälsningar till henne där hon befinner sig. Och var säkra....hon kommer tillbaka!!

Mvh
Daniel & Cora, King ink Förlag



Dagens present att ger er själva!
Nr1
GÅ ISTÄLLET FÖR ATT TA BILEN!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Känns konstigt att gå in här och det inte är du som skriver. Jag saknar dina tankar och funderingar.Jag saknar dig.
Jag tar till mig dagens ord, jag ska gå istället för att ta bilen :)

Hoppas du kommer tillbaka snart.
Kramar i massor
Malin

Anonym sa...

Vill skicka massa kärlek, värme och styrka till dig där du nu befinner dig! Krya på dig och massa kramar

Frida sa...

Jag kan bara hålla med Malin och Grete här ovanför.... Saknar dej, och dina tänkvärda inlägg...

Massor med styrkekramar!!!

Just a Fair-y sa...

Det var fint av henne tycker jag! Hälsa henne så mycket från mig!
Och jag har redan uppfyllt det första - jag gick ner till stan idag. Det var inte svårt alls... :-)

Anonym sa...

Men fina du, det gör riktigt ont och gör mig väldigt ledsen att du inte verkar må så bra just nu. Känner du nån dag för att ösa ut det tunga och jävliga i ett mail så är min adress zuperzelda@hushmail.com

Tänker på dig & hoppas att du mår bättre snart.

Kramar

Trassel sa...

kom snart tillbaka kära Miss Lyckad! Saknar dina kommentarer och dina inlägg som är så fylda med intressant läsning!!