tisdag 18 mars 2008

* Doktor Skrattis AntiTråkMedicin *


Leken som suddar bort din sura min.

Såhär livar doktor Skratt upp sina vänner som vaknat på fel sida eller har en deppig dag eller kanske rentav gapat för mycket och mist hela stycket.

Leken går ut på att försöka hålla sig för skratt. Den första personen säger "Ha". Den andra säger "Ha Ha" två gånger, då säger den först igen: "Ha Ha Ha" tre gånger och så fortsätter man tills någon börjar skratta på riktigt. Doktor Skratts medicin har garanterat börja verka redan efter ett par varv.

Ha Ha Ha Ha det så bra mina kära läsare!
Och Glöm inte att det är skillnad mellan att
Vara Barnslig och Ha Ha Ha Barnasinne!

/ Miss Lyckad - The Girl Who Laughed The World -

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du är bäst hahahahahahaha

henrik sch

Frida sa...

Hahahah, vilken oerhört knäpp lek...Men den funakr säkert som alla andra knäppa lekar brukar göra...

Kram

Gisan sa...

Inte dumt alls :-) KRamar...

Anonym sa...

Haa,ha,ha!!!

Du är underbar!

Mia Pia

Frida sa...

Har bytt adress på min blogg! fridas1000tankar.blogspot.com

Frida sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Jag önskar att jag hade lika mycket styrka till att hantera mina problem som du har med dina.

Jag beundrar dig för det ska du veta.