måndag 31 mars 2008

* Waiting for Miss Lyckad #Dag3/4 *

Hej alla därute!
Vi har på uppdrag av Miss Lyckad fått instruktioner om att hålla hennes blogg uppdaterad genom att ge er 85 presenter, en varje dag, som hon gett oss en lista på tills hon kommer tillbaka. Visa ert stöd genom att skicka kommentarer, vi skickar vidare era hälsningar till henne där hon befinner sig. Och var säkra....hon kommer tillbaka!!
Mvh
Daniel & Cora, King ink Förlag


Dagens present(er) att ger er själva!
Nr 3 LÄS UPP EN EGEN DIKT HÖGT OFFENTLIGT
Nr 4 GÅ UT OCH TITTA PÅ STJÄRNORNA INATT



PS. Det blev två presenter idag eftersom det är måndag och för att ni inte fick någon igår ;-), C & D

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiskt. TACK!

Sandra

Trassel sa...

Vi saknar dig!!

Anonym sa...

Bästa Miss Lyckad

Jag hoppas att du "kryar på dig" snabbt då jag saknar dina själfulla inlägg. Men TACK för presenterna!

Vänligen

Robert

Anonym sa...

Hej Miss Lyckad!

Vilka bra presenter! Jag vill tipsa om Åsa Mobergs böcker om du inte har läst dom ännu.

Kram

Mia Pia

Doghead sa...

checked!

en dum fråga: Hur vet man att det tar 85 dagar att kurera sig ?

tusan, det är lång tid för katter att va borta

Anonym sa...

Då blir det till att skriva en egen dikt först då... :-)
Ska börja genast!

Krister "Holman" Holmér sa...

Jag har lkäst fin blogg länge det var du som fick mig att göra en själv ju...

Gisan sa...

Jag har ledsnat på blogg.se nu Välkommen till http://gisans.blogspot.com/ Kramar...
OBS! Inget aprilskämt!