lördag 29 mars 2008

* Waiting for Miss Lyckad #Dag2 *

Hej alla därute!


Vi har på uppdrag av Miss Lyckad fått instruktioner om att hålla hennes blogg uppdaterad genom att ge er 85 presenter dagligen som hon gett oss en lista på tills hon kommer tillbaka. Visa ert stöd genom att skicka kommentarer, vi skickar vidare era hälsningar till henne där hon befinner sig. Och var säkra....hon kommer tillbaka!!

Mvh
Daniel & Cora, King ink Förlag




Dagens present att ger er själva!


Nr2
LETA UPP EN GAMMAL VÄN SOM DU TAPPAT KONTAKTEN MED

6 kommentarer:

Frida sa...

Vilken bra present!!

Räknas det att jag har spenderat heela lovet med vänner som jag inte sett på två månader... Det kanske inte räknas menmen...

Hälsa Miss Lyckad iaf...

Trassel sa...

Hm.. Lite svårt. Jag känner inte att jag vill det.. De har sårat mig förmycket!

Ta hand om dig Miss Lyckad!! Vi alla saknar dig!

Gisan sa...

Idag har jag haft fullt upp med sonens fotbollscup. Men jag ska faktiskt göra just detta imorgon har jag tänkt. Kramar...

Just a Fair-y sa...

Ah, det här är nästan lite scary. Jag har tagit kontakt med mim far, och vi träffades idag. För första gången i mitt liv. Kan det räknas som en gammal vän månntro?

Anonym sa...

Längtar efter present Nr 3. När kommer den? Saknar dig Miss Lyckad, du är så punktlig.

Sandra

Gisan sa...

Det blev snabbt resultat på den här presenten för mig. Kontakten tagen igår och idag ska vi luncha :-) Jag hoppas att du har det så bra du bara kan. Kramar...