tisdag 25 mars 2008

* Miss Lyckad, På Återseende *


Hej mina kära läsare!

Här är jag tillbaka från det vilda och det enda jag hinner säga är Hej! för jag kommer inte att skriva på ett tag... Ledighet var uppenbarligen inget för mig. Jag åker nu åter iväg för att vila upp mig som det så fint heter när jag nu läggs in på psyket...

Jag har bett mitt förlag och min bästa vän att Ge Er En Present Varje Dag tills Jag kommer tillbaka, så stanna. Jag behöver Er. Jag behöver att Ni mår Bra och Lever Underbara Liv. Skriv gärna ofta kommentarer och berätta hur ni mår och vad ni gör. Kanhända kan jag nå en dator någon gång och se era Underbara ord.

Love you love you...




/ Miss Lyckad - I´ll be back! -

10 kommentarer:

Anonym sa...

Kart att jag stannar! Och jag hoppas att du får det massa bättre snart!

Själv sitter jag just nu i Lund och hostar, men snart är det åter till studierna och slita håret och förbanna tentafrågor. Kram på dig!

Frida sa...

Jag kommer vänta här tills du kommer tillbaka... Längtar redan!

Ha det så jättebra är kanske inte rätt ord. Men hoppas du mår bättre när du kommer tillbaka i all fall

Kram på dig!

Just a Fair-y sa...

Ta hand om dig. Hoppas du mår bättre snart. Vi är kvar och väntar på dig. Stor kram!

Anonym sa...

Klart jag stannar kvar hos dig! Hur lustigt de än låter (vi har inte alls pratat länge med varandra), så behöver jag dig och dina kommentarer också! =)

Sköt om dig nu vännen, tänker på dig <3
Kram Malin

Trassel sa...

Ta hand om dig!! Jag kommer att tänka på dig!! Jag kämpar förtillfället massor genom att jag fallit ner igen. Självskadorna är tillbaka. Bajs oxå..

Doghead sa...

ha det bra, om det passar att säga i sån situation :)
vi väntar tålmodigt för Drottningen av Katt att återvända!
voff

Anonym sa...

Hoppade in på din blogg bara sådär. Jag diggar dig bara sådär. Jag kan inte säga att jag vet hur du känner bara att det är sådana som du som kan uträtta storverk bara genom att finnas.

Du kommer överleva, det är jag säker på.

Angels sa...

Du är sunshine!
Håll i, kom tillbaka.
Vi är många som väntar på dig...

Gisan sa...

Ta ordentligt vara på vilan! Kramar...

Anonym sa...

Hej vännen! Va ledsamt att höra att det inte gick nåt vidare :/ Jag är också på väg in antagligen, pallar inte... Har druckit igen, jag som absolut inte ska göra det. Men vet du vad det bästa är gumman, även hur jävligt det känns just nu så ordnar sig allt och vi får snart andas igen. Även om det kanske är bara för en kort stund, men den stunden gör skillnaden. Hoppas du får ligga inne med en del roligt folk, inte bara en massa senilisar^^ Läs mycket!

Kramar om!