lördag 1 mars 2008

SJÄLEN SJUNGER




Vilken underbar dag i dag!

Det är så skönt att veta att JAG finns.

Och Du!

Jag andas regndroppar och härliga dofter

LIV, LIV, LIIIIIIIIIIV!!!!!!!

Mitt svindyra Yogi Tea kommer med visdom:




"You are not given to the mind,
the mind is given to you."






Smaka på DET! Tanken svindlar:
DET ÄR JU SANT!

Jag kan skratta åt allt idag!
Till och med åt den EVIGA sjukdomen och PUMPANDE sorgen.

Jag ÄR!

HA,HA,HAAAAAAA......
Och i dag blir en SPÄNNANDE dag!!!!!!!!




/Miss Lyckad -Worthy-






5 kommentarer:

Frida sa...

Ååå sånt thé har jag oxå! asdyrt, för dyrt, men jag älskar dom små lapparna med visdomsord på!!

Kram

Anonym sa...

Bästa Miss Lyckad!

Skönt att du har en underbar dag!
Jag funderar fortfarande på gårdagens text.Märkligt att inte skadeståndet beviljas.

Jag hoppas mitt mejl till Reinfeldt hjälper!

Vänligen
Robert

Miss Lyckad sa...

Frida; JA, visst är dom FANTASTIC!
Gott te oxå!

Robet; Tack för att du bryr dej!


/Miss Lyckad-VårMulen-

Anonym sa...

Och hur känns det idag?

På bokrean köpte jag en bok om engelska idiom och en bok om k-märkta svenska ord. Helt underbara böcker.

Annars så var det inte så många böcker som jag ville ha som inte redan läst.

Gunilla sa...

Skönt när de där dagarna dyker upp!
Kram Gunilla