fredag 14 mars 2008

* PAUS Politik *

Hej Kära Läsare!

För många är det svårt att prata om jobbiga saker som t. ex Självmord. Jag kommer ihåg när jag var sexton och sa till min mamma att jag hellre tog livet av mig än... vad det nu var för stunden. Mamma tog aldrig mig på allvar och jag vet inte idag hur allvarlig jag själv var med de orden. För det mesta slängde jag ut de som Hot och ibland som ett Rop på Hjälp! Sen hamna jag snett och... överlevde. Men, jag önskar att någon hade tagit mig på allvar. Tagit mig i kragen, ruskat om mig, och sagt att jag var Behövd, att jag var Viktig, Att det såsmåningom skulle visa sig finnas en Plats Här På Jorden för mig också.
Säger någon något Liknande till mig så tar jag det på största möjliga Allvar!
Nu kan det sjunka in så tar vi lite Paus Politik á la Will Ferell :



Ha En Fin Fredag och Känn Att Er Kraft Är Stark!

/ Miss Lyckad - Andas in, Andas Ut. It´s all Okey! -

18 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad härligt. det vore jättekul att läsa den =)

klart jag kan promota dig lite honey.
när är det du släpper den?

Anonym sa...

hahahahahahahahahah!!

Anonym sa...

Willy rewls!

Tack för den hade jag missat!

David de la gold

Anonym sa...

Tack för ett gott skratt denna fredag!

-Inga-Lill

Gunilla sa...

Gillar dina kramar! Tack!
Här får du en tillbaks....
Kram Gunilla

Anonym sa...

Helt underbart! Ha en underbar helg du med !!!

Jag följer troget din Blogg bara så du vet..

RS

Anonym sa...

Fyfan vilken grym video!
bästa av Will jah sett
Ola

Anonym sa...

Hahahaha Ha en skön fredag girl!

Marcus poet

Anonym sa...

Du är så jävla skön. Total blandning av heaven and hell.
Asaball video.

Anonym sa...

Politik när den är som bäst!

Sandra

Miss Lyckad sa...

Tack Hörrni!

Jag e glad Att Ni är Här. Men, varför är ingen inloggad? Alla e Anonyma ngt idag! =)
Ni är väl inte rädda för Mig...

Mooohhhoowwwaaaahahahahaaaaa!

;)

/ Miss Lyckad

Håkan Bergman sa...

En trevlig helg på dig! :-)

ki sa...

Trevlig helg Missy!

Daniel på King ink förlag

Anonym sa...

DU ÄR VIKTIG!
Tro mig.
Ha en underbar helg!

Frida sa...

Tack för kommentaren ännu en gång!! Blev jätteglad, som vanligt...=)

Kram

Anonym sa...

Ha, ha! Ja, det var skönt att skratta lite! tack!

Mia Pia

Anonym sa...

Du är fantastisk. Och nu syftar jag på texten, inte på videon :)
Världen behöver mer värme, det finner man absolut hos dig.

*kramar*

Gisan sa...

Jag fick för många gånger höra att den som pratar om självmord gör ingenting. Så fel!!!!!!! Kramar...