söndag 27 januari 2008

Miss Lyckad - En kvinna med klös!

Tack för kommentarerna för de senaste inläggen jag publicerat. Det glädjer mig att det finns människor som bryr sig! Mer sånt!



Något annat som glädjer mig mycket är att Doghead http://hundskalle.blogspot.com/ denna eminenta konstnär skall illustrera diverse illustrationer till min kommande bok. Min bok är texter fyllda med Uppmaningar, Känslor som behandlar våld, våldtäkt, förlusten av mina föräldrar, kvinnors sexuella känslor, orättvisor, Stora Rädslor och mycket mycket mer. Och till dessa texter lite här och var kommer då Doghead=) att visa vad jag uttryckt! Strålande! Min bok kan man redan förbeställa hos http://www.kingink.se/ Den beräknas komma ut när den är färdig;);

Innan första doppet och innan jag sett tre citronfjärilar på ängen.



Idag är det söndag... och då får även en manodepressiv flicka i sina bästa år njuta av lite lugn och ro. Gör det ni med=)!



/ Miss Lyckad

2 kommentarer:

Doghead sa...

nice bild :P
det blir en utmaning att rita till dej, miss, men jag ska göra mitt bästa.

Miss Lyckad sa...

In Doghead I trust!

Du är inte utvald för inget pysen! You are the best. Och du kommer att göra mig nöjd...

/ Miss Lyckad