torsdag 31 januari 2008

Min redaktör är Vampyr…På RIKTIGT!!!

Okeeeeeeeeeeej! H a ha! Har ni träffat min redaktör? Ha ha. Coola Bruden Cora Watson på King ink Förlag. Jag fick privilegiet att få hälsa på henne hemma i hennes bostad igår kväll. Hon kom hem svettig och jävlig från Dans…ja, hon har många bollar i luften den lilla damen. Allt klarar hon så klart.
Min redaktör. Ha ha. Jo, jag kommer in i denna fräscha lya. På väggarna hänger tavlor i svartvitt med kända skådespelare intryckta innanför ramarna. Böcker finns högvis precis överallt och jag fattar att jag kommit rätt. Här finns ägarna till Förlaget…Jag ser mig omkring och kastar en snabb blick in i badrummet och börjar lite smått ana oråd… Badrummet är proppat med fladdermöss, konstiga kors och ljus där stearinet hett rinner nerför sidorna. Cora kommer upp bakom mig och lägger en hand på min axel och jag kan inte hjälpa att jag rycker till. Svagt hör jag en entonig musik inifrån lägenheten och en snabb analys säger Det är musiken till PSYCHO. Hjälp, spring…. Hon ger mig en lätt putt in i vardagsrummet och det jag ser där får mig att backa två steg. Jag tänker…Okej, min redaktör är den sjukaste jäveln på jorden dags att schappa… Där mitt i vardagsrummet står eller rättare sagt ligger… en riktigt…alltså nu menar jag en Riktig…KISTA!
Cora börjar skratta och säger Du har inte sett mina tänder än…Haha. Här har vi alltså en till synes intelligent och smart tjej, plus snygg…tyvärr, hon är upptagen, men innanför hemmets fyra väggar finns en riktig Vampyrbrud! Så jävla coolt! Hon är helt besatt av vampyrer. Och stackars Daniel (första och sista gången jag använder stackars i samma mening som jag talar om en man ) där hade fått gå med på att ha en kista i vardagsrummet, haha. Ingen tv, men en Kista. Haha. Kvinnor gör revolution världen över. I like it! Fram med piskan tjejer och våga vara den ni är i all er Prakt! Tuff Brud i lyxförpackning! Oh Yeah!
Jag må säga att denna kvinna, min Redaktör, har För Alltid gjort sig förtjänt av min respekt…och med de två parallella såren som i denna stund pryder min hals har jag en känsla av att det verkligen kommer bli…För Alltid!

/Miss Lyckad

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aha...nu hittade jag dig =) här har jag vart & kikat förr *S* känner igen din blogg!
Tack för tipset! Ska helt klart kolla närmare!

Har kikat på en massa olika alternativ, men man vill ju som sagt ha sin stil...utan allt för mycket ändringar!

Och sen har jag sett andra ställen, där man får köpa loss det som inte säljs?! EHE?! Lät ju lagom roligt!

Miss Lyckad sa...

Jag e gla du hitta hit=)! Jo, checka läget där! Man behöver inte köpa loss några böcker på King ink. Dom e coola å proffsiga med riktigt bra priser. Lycka till å Låt oss hålla lite kontakt=)

/ Miss Lyckad