lördag 3 maj 2008

Miss Lyckad - Wants to Hug You! -


Blunda. Andas in. Andas ut.
En annan värld är möjlig!
Var snäll och läs nedanstående text högt för dig själv. För det är Till Dig!
Lyssna till Din röst, du Underbara Människa.

Älskade Jag.

Jag älskar dig så mycket. Det är en ynnest att jag får dela mitt liv med dig, mitt eget älskade Jag. Har du förstått hur ofantligt mycket jag uppskattar Dig? För Allt Du är, För Den Du är. Inte endast för det du ger, dock är det underbrt att få känna din vackra kärlek andas i mitt Eget liv. Jag vill att du, mitt älskade Jag, ska vara lycklig, avslappnad och pigg, frisk och FRI. Fri från smärta och svart. Jag hoppas att jag bidrar med skenet som lyser upp mitt Eget Älskade liv.
Puss och smällkaramell,

Mitt eget Älskade Jag


/ Miss Lyckad - Love to Love You Baby -

14 kommentarer:

Anonym sa...

Tack. Det behövdes. Du behövs.

Anonym sa...

Tänker på dig med, är glad att du är hemma igen. :)

Får se om jag vågar mig ut senare idag. Men det är ju farligt, man kan ju bli brun! ;)

Anonym sa...

Tänker på dig med, är glad att du är hemma igen. :)

Får se om jag vågar mig ut senare idag. Men det är ju farligt, man kan ju bli brun! ;)

Trassel sa...

Hej Miss Lyckad! Jag mår bra.. Solen är ett minne blott..

Anonym sa...

Du är så kärleksfull. Tack för att du ger till oss andra. Tänker på dig.

Kram Sandra

Anonym sa...

Nej, jag har inte flyttat än. :(
Flyttar i slutet på maj, vilket känns som en evighet kvar.
Har dock varit hemma i Åbyn ända sen i onsdags, vilket har fått mig att må
bättre än på mkt länge! =) Flytten hem kommer göra mig så mkt gott!

Okej, då kommer den inte än på några dagar då iaf =)
Men det är lätt värt att vänta på den när man får den signad av dig!! =)


Jag blev ännu gladare idag när jag läste texten du skrivit.
Mkt tänkvärt.
Man säger sällan till sig själv att man älskar sig själv,
man glömmer bort det i alla måsten och all stress.
tur vi har dig Miss Lyckad, så vi inte glömmer bort oss själva.

Ha det underbart
du är en underbar människa <3
Kram Malin

Anonym sa...

You are amazing! This world needs someone like you.

Malin sa...

Tack för dom fina orden. Man behöver uppskatta sig själv emellanåt. Mycket lätt att spola bort sig själv. Kram på dej.

Anonym sa...

Vackert..enkelt..så fint! Tack!
Varm tanke :0) tack för de fina orden.

Gisan sa...

En mycket mycket bra och tänkvärd text. Kramar...

Anonym sa...

Mmmm..Sant sant. Vi behöver mer KÄRLEK till oss själva och andra.
Kärlekssol till DEJ!

Mia Pia

M sa...

Vad fin du är. Tack för kommentarerna på min blogg. Det är sådär med mig. Har varit iväg och sovit på sjukhus, men nu är jag hemma igen och försöker ta det därifrån.
För att spexa till det lite har jag skaffat en till katt så nu har jag två som ligger och spanar på varandra här hemma.
Våren är en konstig tid. Det går så fort med allting att man inte hänger med. Lovar att köpa din bok nästa gång kontot fylls på.
Kram!

Maria Yvell sa...

Du missade precis utställningen på Lava under april. Men det är ju absolut ingen omöjlighet att den dyker upp igen.
Kram Maria

http://www.yvell.blogg.se

Anonym sa...

Precis vad jag behövde läsa idag. Tack.