måndag 26 maj 2008

* Miss Lyckad - Låter du mig... *



Jag önskar att jag kunde ge dig den där kramen som får dig att känna dig omsluten av kärlek. Jag önskar att jag kunde säga de där orden som får dig att tro på dig själv och får dig att veta hur speciell du är. Jag önskar att jag kunde hjälpa dig att se hur vackert Livet Verkligen Är när du öppnar ögonen för det.

Får jag det? Vara den personen som gör det. Förändringen! Den som får dig att starta ett nytt liv där du ser positivt på saker, fokuserar på det som är bra och det du vill uppnå.

Livet där du lever i nuet....

En annan värld är möjlig och jag vill att det ska ske Nu. Hjälper du mig att hjälpa?!
Det finns ingen anledning att vänta....


/ Miss Lyckad -En bok till dom som bryr sig! -

18 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner inte dig personligen, men jag vill att du ska veta att din bok och din blogg har varit till mer hjälp för mig än något eller någon annan det senaste halvåret.

Kram Sandra

Anonym sa...

Jag har beställt din bok idag! Jag lovar att återkomma med kommentarer! Tack för din tänkvärda blogg.

Anonym sa...

Jag tror att jag såg dig i helgen. Det kändes som att det var du. Jag vill att det ska ha varit du. Jag är ditt största fan.
Love,
amazing girl

Frida sa...

Tack för kommentaren, de betyder jättemycket för mig! Haha, och du klampade inte alls in och störde ;)

Kram

Malin sa...

Tack så mycket Miss Lyckad! Det värmer och det berör! Hur orkar du tänka positivt jämt?!

Anonym sa...

så vackra ord och tanke!

jag gillade oxå frankrikes bidrag, och georgiens, men jag börjar bli lite trött på den där festivalen som hoppar runt i min skalle nu ;)

kram!

Anonym sa...

Du får helt klart vara den personen i mitt liv! jag behöver en sån person, typ NU!

Och om ngn ska vara det, så måste de bli du :*

önskar så att vi kunde träffas ngn gång, bara prata.
jag tror det skulle vara underbart.

Kramar Malin

Gunilla sa...

Ett sånt vackert inlägg!
Jag kom för att tacka för dina fina ord i kommentaren hos mig!!!
Kram från "Änglamor"

Anonym sa...

Ha en underbar morgondag!

Anonym sa...

Jag bara älskar din blogg. Den ger så mycket kraft. Jag har hört att du är en kändis och då behöver man väl stark karisma. Jag kan bara tänka mig hur du är på riktigt. Jag håller med Malin häruppe. Du får gärna vara den personene och det är du genom bloggen.

Jag vill också träffa dig.

Anonym sa...

Jag är imponerad. Hur ett enda litet inlägg på din blogg kunde vända min innan dystra sinnesstämning till något mindre dystert.

Samma sak med dina kommentarer. Sluta aldrig skriva.

Kram!

Anonym sa...

Vackert skrivet :)

Anonym sa...

Tusen tack, vad glad jag blir! :)
Jag vet nog att även min familj kan rodna inför att jag beskriver sexuella saker så rått, men jag tänker icke hämma mig! Åh, bok minsann? Då har du uppfyllt min dröm!

Anonym sa...

Vad djupt, vad laddat. Det kändes som att du skrev precis till mig där. Hjälp. Precis vad jag letar efter.

Vad heter din bok? Den vill jag verkligen läsa!!

Kram från mig.

Miss Lyckad sa...

Tack Sandra! Det värmer.

Susan=) Jag hoppas du får nytta av den.

Amazing girl, I guess we´ll never know...

Frida, goodie goodie. DEt var lite privat där;), då återkommer jag snart igen.

Malin, se kommentarer på din blogg.

Leocattgirl,vi får vänta till nästa år igen....ha.

Malin, Malin, Det är något speciellt med dig. Tack. Vi vet inget om framtiden så... vi får väl se ;)

ÄnglaMor, Kram

Di - Tack.

Mia Pia, Ha, ja, glöm inte att det är dina förväntningar bara. Att vara i rampljuset... ja, är det något att sträva efter verkligen...?

Sweet Butterfly! Jag ska skriva, skriva ,skriva. Jag kanske byter skepnad, men jag kommer skriva=). Jag blir rörd av att jag hjälpt dig idag, igår, imorgon.

Milla, Tack.

Aurosia, Jag ler åt vulgaritetten. Orden behöver få rulla runt ibland. Då får vi rulla dom då=). Japp, en bok. Nu är det din tur att göra en;).

Beth; VÄLKOMMEN. Tack, jag kommer och hälsar på dig.

Kram Alla

/ Miss Lyckad -IDag är Nuet! -

Anonym sa...

Hej! Mina tårar var på väg ut där..du berör med det du säger, du väljer så väl valda ord som betyder något=). Fanns det en enda person som kunde hjälpa mig här i livet skulle jag vara den evigt tacksam=)

Anonym sa...

Hej igen..kanske skrev fel bloggadress..ny är den och så namnet..blandar ihop hit o dit, sorry=/

Miss Lyckad sa...

m. jag hittar ingen bloggadress. please come back å ge den till mäj.

kram

/ Miss Lyckad -En bok till dom som bryr sig! -