tisdag 20 maj 2008

* Miss Lyckad - TACK KÄRA LÄSARE!!! *

Stor Tacksamhet vrålar i mitt hjärta. Jag skriver för att Det ska betyda något. Inte för att Jag ska betyda något och det här gör mödan värd!

Leopardias ord om min bok =);

För det är en bok som bryr sig!
Jag fick en bok på posten idag. Den gjorde mig helt mållös. Jag blev inspirerad, kall och varm om vartannat. Och jag hoppas att jag inte gör intrång i någon upphovsrätt nu, men jag vill visa;


Boken som kom är skriven av Miss Lyckad. Och finns att köpa hos KingInk. Jag kan bara säga - gör det!Men inte om du är känslig för verkligheten!Puss och kram

Tack Leopardia. You make my heart sing!

Malins fina ord;

Hej du fina!Har nu läst din bok två gånger, och kan inte sluta läsa.Jag sugs in av dina ord, och jag känner igen mig i så mkt av det du skriver. Du är en helt underbar människa,och jag är så glad att jag fått "lära känna" dig!
Kramar Malin

TACK!

di´s kommentar;

Tack för boken,Jättekul!!.. läser intresserat...så träffande emellanåt!

TACK!

Manuelas recension;

- Miss Lyckad -Published: 2008-05-16, 10:52
"Gör alltid något. Då är ljuset på. Inget mörker här inte."


"Jag behöver inte vara snyggJag behöver inte vara omtycktJag behöver inte låtsasJag behöver inte skratta om jag inte har roligtJag behöver inte se dit alla pekarJag behöver inte jämföra"

"Egentligen kan vi inte veta exakt vem eller hur någon eller vi är för vi förändras konstant." / Miss Lyckad

Jag läste nyligen ut Miss Lyckads bok. Trots strålande sol och en varm pizza ute i gräset så lyckades den beröra på djupet och jag glömde av det som fanns runtomkring. Vanligtvis så föredrar jag långa texter och sammanhängande historier, därför blev jag själv förvånad över hur jag lyckades fördjupa mig i korta, lösryckta texter. Hon tilltalade mörkret inom mig samtidigt som hon skingrade det. Svart men hoppfullt, hårt men kärleksfullt.

Tack för den recensionen Manuela. Jag är så Tacksam för all Feed-back!

TACK TACK TACK Alla Ni som köper min bok. Ni vet väl att en del av pengarna går till välgörande organisationer =)

/ Miss Lyckad - En bok till dom som bryr sig! -

17 kommentarer:

Anonym sa...

va glad jag blir för din skull...förstår att det värmer!

haha....i min garderob får du tyvärr inte plats...det får tydligen inte mina kläder heller tyvärr....annars skulle du vara så välkommen så! :)

lova å hojta om du har vägarna förbi uppsala...

kramar å grattis

Anonym sa...

Jag bara måste ha din bok!
Solitären

Doghead sa...

Håller med leia. all uppskattning är du sannerligen värd! Din bok är något spexiellt och jag följer med spänning de märken den lämnar här o var.

Tisdag kan det nog inte vara. Dom är tråkiga och jag förbjöd sådana för länge sedan .

Gisan sa...

Jag har inte fått tummen ur än. Men nu SKA jag köpa den. Ilar genast vidare till Förlaget. Kramar...

Anonym sa...

Hej Miss Lyckad. Jag har hängt med på en tråd här i ett par veckor och du verkar beröra många människor.

Jag hoppas att alla du berör också berör dig genom att de faktiskt köper din bok.

Jag har självklart gjort det. Och den är underbar, men en smula jobbig för en man. Trots det så tror jag att det är ett viktigt uppvaknande "jag och alla män med mig" är tvungna att göra.
Du har en stil som tränger in i de mest gömda vrår och rör runt i grytan. Du gör det också på ett vis som är förlamande. Jag kan inte tycka illa om dig utan bara kapitulera.

Med vänliga hälsningar

Niklas

Frida sa...

Aaaa, jag ska också löpa den. Varför blir det inte av?!?!?!?!?!?! Hmmm, jag är seg... Men jag ska, självklart ska jag det.

Kramkram

Anonym sa...

Hej Miss Lyckad! Har recenserat din bok nu. Kolla gärna in den på min blogg! Tack för en underbar bok och tack för ett otroligt snyggt och tilltalande bokomslag! Ha det bra / Den där Alexandra

Frida sa...

Tack för kommentaren! Jag ska flytta ner till stockholmstrakten och gå samhälle men språkinriktning... Efter gymnasiet, hmmm...Jag vet inte. Nåt inom sjukvård, jag vill göra något med betydelse, hjälpa människor, finnas där...

Kram igen

Miss Lyckad sa...

ALEX!

You blow me away! Mitt hjärta är fyllt av kärlek. Att skapa ord som skjuter alla sorts pilar. Det är magi. Tack.

Gisan, och Frida, Tack för att ni också vill bli en Miss Lyckad med boken i hand =)

leia, jag ska hojta=) Min bok kommer att finnas i ngn affär där, student,universitets affär? Det måste jag ju kolla in, jippi!

Doghead å Niklas;
STOR KRAM PÅ ER. Ni är människor med sting i. I like it!

Blow kiss to all...

/ MISS MJAU LYCKAD

Anonym sa...

Miss lyckad, vi ska göra jorden till det paradis som den en gång var. Vi ska förändra, skapa revolution och harmoni. Vi behövs! Vad bra att du gillade min recension. Varenda ord är sant, jag är författaren som inte läst några böcker. Din bok älskar jag och den läste jag på 90 minuter.

Anonym sa...

grattis till boken!!! va kul för dig, tufft att du släppt en egen bok! :o hur länge har det tagit att skriva den?


haha ja ja trivs bättre med mig själv om jag tränar .. :D puss

Anonym sa...

du är värd alla fina ord!! <3
Ska jag vara ärlig så går det inte att med ord att beskriva hur underbar du är, och hur viktigt det du gör är!
Det borde finnas fler som du här i världen..

Tack för gratulationen förresten, lite i förskott,men ändå :P

Kramar Malin

Anette sa...

Så vännen, nu finns ytterligare en recension av din bok.
Finns på min blogg.

kram

Anonym sa...

Ja, nu känner jag att jag ska se till att skaffa den jag med! Måste bara läsa denna bok som alla talar om...

Gisan sa...

Nu är den på väg till mig :-) KRamar...

Anonym sa...

Såg på manuelas blogg att du letade efter min blogg... Har bytt adress eftersom den förra var så jävla klyddig... Men det är samma blogg asså, bara adressen som är ändrad. www.hanky.se/alexandramalmberg

malmbergalexandra@hotmail.com

Anonym sa...

Hej fina du. Jag har inte försvunnit. Men nästan. Gick in i någon slags svacka så knappt ens skrivandet funkade. Nu är jag tillbaka och ska försöka sparka liv i bloggen. Din bok är på min lista och jag ser fram emot att läsa den. Hoppas kvällssolen skiner på dig. Kärlek. /C