onsdag 28 maj 2008

* King ink Förlag öppnar bokaffär! *

Jag har såååååå valt rätt Förlag=). Min bok finns där så klart. Den finns även på Hallongrottan, Hornstull, i Uppsala, Gävle, Umeå, Malmö och Lund hitills... Meeen, KOLLA IN;Det just nu snabbast växande & coolaste Förlaget i Sverige öppnar butik
2008-05-26 14:57

King ink Förlag öppnar bokaffär!
I centrala Stockholm på söder, närmare bestämt på Mariatorget!

Det just nu snabbast växande & coolaste Förlaget i Sverige öppnar butik:
Från och med idag kan du komma och köpa nästan alla våra titlar från Förlaget till lägre priser än on-line samt utan frakt! I samarbete med S:T PAULS BOK-& PAPPERSHANDEL startar King ink Förlag Från och med den 26:e Maj bokbutik.

Butiken finns på hörnet av Mariatorget på adressen;
S:t Paulsgatan 24

Öppettider;
Måndag-fredag: 10-18
Lördag: 11-15

Vi firar detta lite extra den 10:e Juni med en bokrelease för David Engelin´s bok "Kollisionskurs" där också Kristian Anttila kommer och spelar och sjunger!
Alla är välkomna!

KONTAKT

Postadress:
King ink Förlag
BOX 1231
114 79 Stockholm

Godsadress/Besöksadress:
King ink Förlag
Tjärhovsgatan 56
116 28 Stockholm
T: 08 452 06 36





/ Miss Lyckad - En bok till dom om bryr sig! -Bry dig! -

10 kommentarer:

Gisan sa...

Jag har börjat läsa din bok. Tankar och åsikter kommer när jag läst klart. Vill ha helheten. Men så mycket kan jag säga som att den fastnar. Jag försöker dock läsa lite i taget och smälta ordentligt emellan. Kramar...

Anonym sa...

Så roligt. Jag ska försöka komma på releasen.

Anonym sa...

Åh, Umeå, vart då? Och du, idag har ÄNTLIGEN din bok anlänt i brevlådan! Så ikväll blir det till att krypa ihop i soffan och läsa järnet =D

Pussar och Love

Anonym sa...

Har försökt hitta passande ord att skriva till dig ända sen igår..
men efter att ha läst din kommentar på min blogg, och även den som du skrev i din egen, så tar det som stopp.
Det finns inga ord som är värdiga nog att beskriva hur jag känner mig när du finns vid min sida som stöd. Det är stort. Och det är underbart.

Hoppas solens varma strålar lyser även hos dig idag.

Kramar i massor
Malin

Anonym sa...

Gud vad kul. Och allvarligt: kommer Anttila? Räkna med mig, I'll be there. Han är fantastisk och jag kommer säkert stå där som en fjortonårig trollbunden liten tönt som inte kommer våga säga ngt men men. Någon risk att man kan lägga vantarna på ett signerat exemplar av din fina bok då? =)

Prinsar är överskattade. De visar sig alltid vara mesar med dålig musiksmak. Jag kan gott rädda mig själv undan drakarna bara jag får somna i armarna på en snygg stallpojke ;)

Sköt om dig honey. hoppas allt är bra med dig.

/C

Doghead sa...

visst är dom tuffast i förlagsvärlden, förlaget! det är så häftigt att tänka att ens böcker ligger till salu för vem somhelst. hurra att man kom till kinginken. det har berikat min själ.

ha en trevlig helg!

Anonym sa...

Miss Lyckad

Vad trevligt att förlaget satsar på att finnas även som bokhandel. Mycket bra initiativ, Jag hoppas att du nu når en ännu bredare publik med din fantastiska bok.

Vänligen

Robert

Anonym sa...

Jag har börjat läsa din bok nu(har haft fullt upp), verkar jättebra.Ska du skriva någon mer?

mvh milla

Anonym sa...

Nej, vad har jag missat? ;__;
Men gud vad häftigt att dom har öppnet en bokhandel nu :) Då ska jag lätt dit och köpa din bok idag! Jättebra timing!

Kram

Anonym sa...

Tack för tipsen.

ja, jag bor i Sthlm. Tänkte åka in både idag (jag minns inte vad jag skrev tidigare) och på releasen tänkte jag. Jag gillar Anttila eller iaf det lilla jag har hört, så det blir nog trevligt.

När jag har läst boken så återkommer jag med vad jag tyckte om den.

Kram