torsdag 12 juni 2008

* Miss Lyckad -Who Are You?! *

Kära, kära Läsare!

Jag är så Glad och Tacksam för Alla kommentarer Ni lämnar. För att Ni troget läser det jag skriver och för att Ni Gillar Det.

Tack för att Du är Här Nu!

Vet Du vad. Jag vill veta mer. Jag vill ha en bild av; Hur ditt inre och yttre liv ser ut. Snälla, Skriv en presentation av Dig Själv. Välj ut något du är stolt över att berätta om dig själv. Kommer du ihåg det lyckligaste ögonblicket i ditt liv... so far?! Vilka drömmar kommer du se till blir verklighet?! Vad är det värsta som skulle kunna hända i ditt liv? Och vad gör du om det händer... Vad är Din bild av Dig Själv? Du som är en lysande stjärna av att bara vara.
WHO ARE YOU?!

Tell Me.





/ Miss Lyckad -Jag är ett ostoppligt vattenfall -

12 kommentarer:

Gisan sa...

Ja, vem jag är vet du ju redan :-) Å jag har listat ut vem du är...för ett bra tag sedan. Men det lämnar jag inte ut till någon. Jag lovar. Kramar...

Anonym sa...

hallå catwoman! du får en dikt av mig istället...
kram på dig!

Jessica sa...

Måste kännas lite häftigt att "ingen" vet vem du är. Skriver kanske vem jag är och hur mitt liv ser ut men........det ärju det som är det fina med bloggen man kan vara så oerhört anonym. Men vi får se. Fortsätter du ah kommentargranskningen igång och inte visar min beskrivning av mig så kanske.
an kan ju vrida ut o in påsig här utan att nån vet att det är jag som skrivit. Nu blev det lite virrigt.......liksom
Have a wonderful day

Anonym sa...

Hej! Igår fick jag äntligen tag i din bok och sträckläste den. Jätte bra, häftigt skriven och mycket tänkbart innehåll!

Hoppas du får en fin helg!
/Novalie

Trassel sa...

Vem är jag? Du har läst min blogg. Jag är JozzAn som älskar djur och mina vänner.

Doghead sa...

Hej kattan. titta på sidan 31 i king inks katalog. därna ser du mig också!

Doghead var en punkbandsduo med mig och min fru. Jag använder det då och då.

Mitt fysiska jag är en 35 årig mans. Jag har ont i ryggen när jag lyfter fel och jag har migränhuvudvärk, ett avlångt huvud och ganska snea tänder i underkäken.

Jag är pappa, gift, fabriksarbetare och och min själ är humanistiskt konstnärlig.

Jag är vatten av elementen.
Mitt andedjur är kaja.

Jag har två saker jag inte är stolt över. Det är som spöken i själen. det är hemligheter som jag väljer att kväva tills vidare.

Vid 30 blev mitt liv bättre.

skryt: Har fixat rockhus och replokaler som yngling. Målat skivomslag o släppt diktbok. Vågat gjort mig till en idiot som försökt (och därmed faktiskt fått lite drömmar besannade)

Det viktigaste i livet är min dotter och min fru. jag grter nästan när jag tänker på hur mycket jag älskar dom.

Jag är 1.83, väger 80 kilo och har två tatueringar.

Frida sa...

Hmm, vem är jag?
Jag heter som du vet Frida och är 16 år.

Jag älskar mina vänner mer än något annat på jorden, skulle dö för dem om det var så.

Jag vet inte om mitt liv har varit bra eller inte faktiskt jag vet bara hur det är nu. Så ja, nu är mitt liv minst sagt blandat. Samtidigt som jag mår skit och kämpar med ångest, deprisson och självskadebeteende så har jag underbara vänner som stöttar och hjälper...

Men det visste du säkert innan om du har läst min blogg ;)

Kram på dig<3

Anonym sa...

Yes, jag kunde köpa den för 49 kronor, på Adlibris. Nu ska jag bara vänta på att brevbäraren levererar. Nästan gratis.

Just nu känner jag mig ganska lite lyckad. Men jag lyckades beställa boken, inte illa.

fideli sa...

jag är en överlevare med en inre styrka utöver det vanliga
men jag är inte osårbar vilket en del helt felaktigt inbillar sig
emellanåt ramlar jag ner i sorgen och vemodet och då är jag ingen men det är å andra sidan nödvändigt för att fortsätta överleva

jag är mycket mer än så
men om det skriver jag inte är//Fideli

Anonym sa...

Vem jag är? Jag är maskrosbarnet, som blommade i asfalten, men som äntligen hittat min väg i livet, efter sorgeår, smärta, upplevelser som fört mitt liv framåt, har jag själv börjat styra min väg, styrkan har återkommit och jag lever mitt liv som jag vill, utan sorgebördor, barnets vilsna väg,är jag nu en vuxen kvinna mitt i livet, som börjat släppa ut mina ord och bilder ur min kropp, släppt mig fri att våga skapa utan skyddsnätet rädsla, njuta och förundras över livets alla små saker jag missat, på vägen då jag gått i sorgeoket under mitt liv...NU är livet nytt...och jag är här..äntligen! snart sjunger jag igen...

Kram till dig vem du än är så är du en människa som berör mig, oavsett ditt liv förr...är vi här och nu!

Gunilla sa...

Om mig vet du ju ganska mycket....
Vem du är har jag ingenaning om. Jag ve dock att du är en person med ett gott hjärta och medmänsklighet. Idag har jag läst din bok. Det är en bok som inte är lik någon annan bok jag har läst. Du gav mig mycket tankar, i en oändlig blandning med ondska, spänning, sex, tragedi, liv och död. TACK!!
Kram Gunilla

Anonym sa...

Jag är vinstlott! 26 år going on 27. Jag är matte åt en underbar "kamphund" o får dagligen försvara mitt val av ras för folk jag inte ens känner. Jag är sambo med en f.d kriminell narkoman o får dagligen leva med hans förflutna som ibland biter oss båda i rumpan men Han är värd det! Det värsta som kan hända i mitt liv har redan hänt, men det visade sig bli en underbar saga för alla inblandade. Jag blev gravid men märkte inget förrns i vecka 25, i mitt dåvarande liv hade jag inte en chans att bli den mamma jag vet att jag skulle kunna bli. Så jag valde att adoptera bort mitt barn. (Vill du veta mer om det o mitt beslut får du hojta, det blir lite mkt att skriva) Han bor nu med den absolut bästa familjen han någonsin kunnat få o har nu fått 2 småsyskon. För 1 vecka sen fick jag träffa familjen för första gången sen han föddes för snart 8 år sedan! Stort!
Jag sitter fast på ett jobb jag hatar, jag vet att jag kan komma långt om jag bara hittar rätt men hittills har jag valt återvändsgränder.
Jag älskar ofta o mycket o många, men tycks vara en sån som folk glömmer lätt, det gör mig lite ledsen. Men jag tänker inte älska mindre för det!
O jag har jävligt rapp humor! :)

Jo, jag stal en bebigris från en bonde när jag var 10 år. Men det visade sig att den var död. (frysdarrningarna var tydligen dödsryckningar :P)