söndag 1 juni 2008

* Flight of the concords *

Happy Söndag everybody!

Jag har suttit och tittat på ett Hälsa special. Det var flera personer som blivit diagnostiserade med dödlig cancer och hiv. Dessa människor hade på ett mirakulöst sätt botat sig själva... Yes, I believe=)!
Och vad dom alla hade gemensamt var att dom eliminerat all stress från deras liv och istället stoppat det knökfullt med Humor.
Allt är möjligt. Klart det är så.

Därför; Jag har hittat en serie från New Zealand som driver med musikindustrin. DEn är skitkul. Första Avsnittet jag såg så tappade jag hakan... Sen kom skratten. Ha hahahah hha ha ahahahha! Så veckans uppgift; Skrattboooooosta ER!




Ha en skön Söndag nu Alla och LEEEEEEEEEE!
Idag är en Mmmmm, härlig dag och imorgon är Bäst. Det finns alltid något att se fram emot.

/ Miss Lyckad - H a H a ha ha ha Ha -

5 kommentarer:

Gisan sa...

Det finns inget som gör så mycket gott för både kroppar och själar som skratt och då särskild gemensamma skratt. Kramar...

Doghead sa...

faktiskt grillade man gris första gångerna, men då det förekom en del griserier i samband med alkoholförtäring så bytte man strax bort namnet på Köpings årliga statsfest.
Att jag envisas med att kalla det grisfest är nog att stadens kändaste punkare, Charta 77, släppte en skiva med namnet och jag målade det omslaget.

kolla själv lilla katten!

http://hem.passagen.se/doghead/charta.html

ha en trevlig dag.
Jag är så glad för dej. du verkar uppåt och då är du så härligt positiv. spreading joy, liksom.

Voff

Anonym sa...

nejmen shit!! :o och du säger att ja e hurtig! du har ju värsta kondisen?! helvete! :p hur långt är inte maraton liksom?! :o

Anonym sa...

skriver du möjligtvis för en tidning?
hursomhelst. En mycket fin, bra och läsvärd blogg. Glad jag hittade hit. Tack för upplevelsen!

Signe

Anonym sa...

Jag skrattar jämt. Fast jag stressar även en massa. Om man skrattar lite mer än man stressar så lyckas man kanske eliminera stress och efterföljande sjukdomar?

Ska prova att byta ut mina tourettes-svordomar mot skratt istället för att se om det funkar :P