torsdag 19 juni 2008

* King ink´s sommarkatalog *

Jag fick just ett mail från Daniel Watson på King ink Förlag. Dom har gjort en sommarkatalog med sommarpriser på alla deras böcker och det vill jag självklart föra vidare. Dom har gett ut ruskigt många böcker i vår. Jag har köpt ett flertal av dom, däribland Gisans som jag skrev om för någon vecka sen, och alla har varit läsvärda. Anyway, här är mailet. Håll till godo;

Hej!

Vi hoppas ni får en underbar sommar med god läsning.Här finns sommarens böcker att titta igenom i vår nya sommarbokkatalog!
Den finns att bläddra igenom online här (eller laddas ner):


http://www.kingink.se/sommar/kinginkbokkatalog08_1.pdf

Slutligen önskar vi er en underbar sommar med glass och bad!

Hälsningar King ink Förlag!

Mvh
Daniel Watson, Redaktör/Editor
Svensk poet 2008
Kung Bläck Magazine

King ink Förlag
BOX 1231
114 79 Stockholm

T: 08 452 06 36
Mobil: 073-551 64 43

Mail: daniel@kingink.se
Web: http://www.kingink.se/

Jag hoppas Du hittar något som passar Dig när du ligger med ett halmstrå i munnen och gungar lugnt i hängmattan. I know I will... när jag inte är ute i landet och jobbar. Det blir det en hel del av i sommar.

Kram, kram

/ Miss Lyckad -En bok till dom som bryr sig! -

9 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Vilken skojig bokkatalog!
Blir defintivt sommarläsning från den!
Kul med alternativa böcker om man får kalla dem så?

Calle

Anonym sa...

Det är verkligen skitsmart att dom gjort den katalogen! Och vad jag hört så är den första upplagan av katalogen redan slut :) Känns tryggt att man valt rätt förlag !!

Anette sa...

Hej vännen

Åter till bloggvärlden och naturligtvis till din sida.

Hoppas att du får en härlig sommar!

stor och varm kram
anette

Anonym sa...

Roligt att hitta böcker som jag annars inte skulle hittat. Tanx.

Kram Sandra

Gunilla sa...

Äntligen kommer jag till skott och beställer din bok. Hur gör jag för jag vill ju få den signerad av dig!?
Ha en trevlig midsommar!
Kram Gunilla
(änglamor)

Jessica sa...

Hej min vän
Ska kolla resten av böckerna på king ink, tack för underbara kommentarer. Det värmer i mitt hjärta, och känns skönt i själen.
KRAM

Anonym sa...

Hej Miss Lyckad. Vad somrigt det blev med rosa. Du har alltid en överraskning väntande. Ska också kolla in kinginks böcker. kram

Anonym sa...

Snygg katalog!
Bra priser. King ink känns väldigt modernt. Hur kommer det sig att du valde det förlaget?

Kram Sandra

p.s. jag hoppas fortfarande att vi ska mötas en dag.

Anonym sa...

Alltså din bok var helt jävla otrolig. Du är verkligen cool. Jag visste inte att du hade en blogg. Nu måste jag läsa allt. Jag har ju missat typ skit mycket .