onsdag 27 augusti 2008

* Gör ett personlighetstest *

Gooood morrrrrrning!
Blev tipsad av en fin vän om ett personlighetstest. Hm, jo, I lööööv testing, trots att jag vet att någon antagligen bara hittat på alltihop...
Här är mitt resultat.

Miss Lyckads personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa Miss Lyckad:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

Pröva Du med; http://se.41q.com/


/ Miss Lyckad -Tenderar att vara omfattande -

5 kommentarer:

Frida sa...

Åå, jag älskar såna tester =)!!!

Fick faktiskt samma som dig tror jag =P

Kram

Anette sa...

Den bilden stämmer rätt bra överens med min bild av dig....
det lilla jag har kunnat utläsa genom din blogg vill säga :)

M sa...

Det här testet tyckte att jag borde satsa på att bli skådespelare, journalist, diplomat, psykolog och vad det nu var.
Jadu. Det var så många svartvita frågor att det var svårt att sätta ett definitivt svar tycker jag.

Personalvetare minsann? haha.. Ja varför inte. Den bilden jag får i huvudet av dig då är en liten iller runt ett bord med häpna människor. Jasså, ja.. kanske det. Ja ok. Då gör vi som du säger.
:)

Anonym sa...

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare. Stämmer helt ok faktiskt :)!

Anonym sa...

Vi fick samma :)
kram på dig Miss Lyckad!