torsdag 10 juli 2008

* Elvis och Marilyn is in my blogg *

Ja, visst är det en sång om dom. Med dom. Det är aldrig försent att göra nya beslut.




Att bli mindre orolig för vad andra tycker och släppa fram din inre avslappnade person. Din unika röst som du gömmer av rädsla för att inte bli omtyckt, för att folk inte säger att dom älskar dig tillräckligt ofta.

Det är aldrig försent att göra ett nytt val.

Säger du: -Jag älskar Dig, till dom som behöver höra det från just Dig?

/ Miss Lyckad - Jag har lärt mig att alltid välja -

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj!
Jag vet inte vad det var i det här inlägget, men det gick rakt in i mitt hjärta och själ. Allt berörde mig på ett mkt ovanligt sätt, det berörde mig djupt..
hittar för stunden inga ord att beskriva min känsla, men som vanligt har du skrivit ett oförglömligt inlägg.
Tack att du finns, dina ord gör skillnad! <3
Kram Malin

Anonym sa...

Det är kompliserat att vara människa, eller är det det egentligen?
Allt beror på vad man har med sif i ryggsäcken och inte blir det bättre av när den förhatliga Luther gör sig påmind, med alla förmaningar om att inte sticka fram, inte tro man är något osv.

Vi måste spräcka Luthers bojor och tro att vi ÄR något, för det är vi.
Då kanske vi börjat lyfta blicken över horisonten och verkligen bry oss
Min blogg är till för det, att spränga bojorna.

Anonym sa...

Kanske är det aldrig försent att göra nya val. Oavsett om det gäller stora eller små val. Det kom mig att tänka på den 23 april - när jag bestämde mig för att leva trots att jag var helt i botten.