fredag 26 september 2008

* Glöm inte att jag oxå är människa *

Å så sa han "Men du, du klarar ju allt. Du är inte rädd för någonting å allt du gör blir bra. Vad oroar du dig över?"
Å jag sa "Är det vad du tror om mig? Att jag klarar allt. Att jag aldrig blir rädd? Jag är rädd hela jävla tiden, men jag gör det jag vet att jag vill göra för annars skulle jag ångra mig. Jag är besviken på dig. Trodde faktiskt att du kände mig bättre, att du kunde se..."
"Se! Nu är du sådär igen. Ställer krav på hur Jag ska vara. Fan, ingen kan leva upp till Dig och dina standards. Å fan har du klarat Allt som korsat din väg. Det måste du ju veta att du gjort och gjort det bra. Grejen är, vi andra vågar inte göra det vi egentligen vill så visst är du starkare, säg inget annat."
"Och för det ska jag straffas???!!! LYSSNA NU;"





Ssssccccchhhhh.

/ Miss Lyckad - Se personer för den dom är, inte den du vill att dom ska va! -

3 kommentarer:

Vida sa...

Alla är ju rädda för något. Oavsett hur mycket man kastar sig ut i. Har själv märkt att om man är självständig så misstas det många gånger för att man inte behöver stöd eller hjälp. Det är ju helt fel...

/Vida

Anonym sa...

helt jävla rätt!

Anonym sa...

hej honey.
Ursäkta bloggtorkan. Jag har fortfarande samma blogg, har bara inte rört den på... tre månader och en vecka. Kändes dags nu, dags att ta tillbaka den..

Förresten älskar jag din bok. Vill bara säga det <3