onsdag 17 september 2008

* Inatt tog du Mig ifrån Mig *

Jag vaknade inatt. Du hade dragit ut mina ådror och vävt in mitt DNA med ditt. En ny värld skapades, vi smälte samman, och världen, den var vår. Vi var lyckliga där, skrattade. Jag förlorade mig själv och jag var bara din. Murarna var borta, sorgen och sveken likaså, som bortblåsta. Jag var varm och trygg gungandes i dina armar. Din hand skar lekfullt in kärlek i mitt hjärta och alla rädslor för OM försvann. Du tog mig ifrån mig och det var underbart, bara för inatt.



/ Miss Lyckad -I drömmarnas land -


6 kommentarer:

Unknown sa...

Häj häj! :P

Jo, funderar på att tatuera vänsterarmen, täcka över ärren och därmed försöka avsluta den episoden i mitt liv... Nåt som verkligen betyder nåt för mig. Och motivet, ja, en massa vackra blommor... :)

Kram!
// amy

Anette sa...

Du har en utmaning hos mig....
kram

Anonym sa...

Ja, om det nu stämmer & vi tänker samma likadant så kan du ju uppdatera dig här: http://frianyheter.wordpress.com/2008/09/14/papa-dee-daniel-wahlgren-gripen-for-hustrumisshandel/

Anonym sa...

fint...ha en underbar kväll!

Jessica sa...

Hej kära du!!
Tack för en fin kommentar.....blir som alltid glad av dig!
Drömma ja, det är väl det skönaste som finns. Det är så tråkigt att vakna upp bara men värmen i drömmen brukar dröja sig kvar....
Dream on.
Varm kram

Anonym sa...

Så sårbart och vackert.
Kram från min sida till din
hälsningar Bara Vara M