söndag 7 september 2008

* I´ll never grow up, that´s a promise! *

Mmmm, om jag var en Disney figur så vore jag Peter Pan. Jag skulle flyga runt och reta alla vuxna. Om det fanns några vuxna (vuxna på riktigt) i Neverland. Kapten Krok (vuxen...?) och jag skulle ständigt göra upp. Jag skulle få den där kyssen som min Wendy hade gömd alldeles intill munnen. Jag skulle vara bekymmersfri och leka hela dagarna. Peter Pan, Ja Det är jag!




Will you allways believe in Me!
Vem är du?

/ Miss Lyckad -Kan inte komma nu, ute och flyger -

2 kommentarer:

Doghead sa...

Tjenare Missen. Tack för beställning. Jag skulle vara Kalle Anka. Sur & Arg men på ett mycket ofarligt och trevligt folkhemskt sätt. Han är driftig och och har höga tankar om sig själv.

Anette sa...

Disneyfigur....det var inte lätt :)
jag tror att jag är en blandning av följande
Tinkerbell - vill sprida änglastoft och glittra till det för alla jag träffar
Tiger - går in för det jag gör till 110%
Ior - funderar och mediterar mycket