fredag 19 september 2008

* Utmaning Antagen *

Denna utmaning levererades av:
Hemma Hos

Fem saker i min frys:

1. Basilika
2. Linssoppa
3. Tomt utrymme
4. Frost-is
5. En gammal bit gladpack

Fem saker i min garderob:

1. Yogamatta
2. Skor
3. Cykelhjälm
4. Galgar
5. Something New, Something Blue, Something Borrowed...

Fem saker i min bil:

1. Du kör skogen dör
2. Motortrafiken är den enskilt största källan till utsläpp av koldioxid i Sverige
3. Om du Måste ha bil -Se till att ha en bil som drivs av förnybara bränslen
4. Jag kommer aldrig att äga en bil
5. Jag kan lista 1000 fördelar med att cykla istället...

Fem saker i min handväska:

1. Kvitton
2. Nycklar
3. Plånkan
4. Mobil
5. Papper å Penna

And the challenge Goes on 2;

Den där Manuela
Malin
Dagbok av en Leopard


/ Miss Lyckad - Äter glass till frukost, Mmmm -

7 kommentarer:

Anonym sa...

utmaningen antagen :P

Anonym sa...

Jag bor med Manuela menska svara ändå, det är ju jag som har koll på frysen ;0)
MvH Anna
http://www.hanky.se/Edestrand

Anonym sa...

Utmaningen är antagen ;)

Anonym sa...

utmaningen antagen!
/ leopardia - som äter rostade mackor och jordnötssmör till frukost

Anonym sa...

utmaningen är antagen! :)

Anonym sa...

haft en bra helg? :D

Anonym sa...

Läste en kommentar du skickat när jag var i Bulgarien, och jag kan inte annat än att hålla med.
Vi måste hålla bättre kontakt!
Jag vill verkligen inte tappa kontakten med dig, verkligen inte.
Trots att jag inte "känner" dig, så är du viktig i mitt liv. Dina ord har stöttat och hjälpt mig genom mkt jobbigt. Du är verkligen en sann vän <3

Hoppas du haft en bra helg
Kram Malin