onsdag 1 oktober 2008

* Det handlar om att våga *


Jag vill att du tycker om dig själv. Jag vill att du vågar älska det du har, det som är ditt. Det som är Du.
Förstå att spegeln inte visar ditt ansikte, ditt ansikte är det du vågar visa. Det du vågar bära när du mår bra, det som du har rätt till varje levande sekund.

Du behöver inte säga någonting.

Du behöver inte göra någonting.

Du behöver inte bli eller vara någonting.


Du bestämmer utgången av ditt liv.
Älskar du?!
/ Miss Lyckad - Ler av att bara vara jag -

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vilket inlägg.
Det gick rakt in i mitt hjärta, och nu ligger jag här med tårar i ögonen.. jag vet inte varför jag blev såhär berörd..
Kanske för att orden gick så rakt in,och det är ord jag alltid haft svårt för..
Älska sig själv..
bli älskad..
ryser när jag tänker på det.
Ryser av rädsla, och av längtan..

Ja,du kan verkligen skriva så man blir berörd. Skriva så att man börjar tänka.

Jag är glad att kunna kalla dig min vän<3

Kram Malin

Vida sa...

Underbart inlägg! Går rakt in i hjärtat och jag känner mig älskad, av mig själv. Inte alltid lätt men jag arbetar på det.

Din blogg är fantastisk, som ett svenskt höstäpple med dess speciella smak som gör att man är närvarande i varje tugga.

/Vida

Frida sa...

Tack...eller nåt. Fint var det iallfall...

Kram

Jessica sa...

Bra sagt min vän
Det är väl tyvärr få förunnat att kunna stå framför spegeln och se allt. Den nakna sanningen.
Ha det bra
varm kram

Anonym sa...

Åh vad fint skrivet! Precis vad jag behövde läsa en kväll som denna..