torsdag 16 oktober 2008

* Jag har inte försvunnit unnit unnit nnit nnit nit nit it it*



Kära kära Medmänniskor!

Det är flera av er som skrivit till mig och undrat vart jag tagit vägen och om jag mår bra.
Jag mår jättebra! Min säsong, kulturen, är i full blom och jag spenderar ca 3 timmar vaken tid i mitt hem. Jag älskar mitt jobb och lever och kramar ur det bästa livet just nu skänker mig.Jag tänker ofta på er, vill skriva och läsa era bloggar så att jag vet vad som händer i era liv. Ge er kramar och all virtuell kärlek man kan skriva så att det känns. Den tiden har jag inte nu.
Du får komma hit och skriva kommentarer å berätta. Kom till mig, lägg dig i mitt knä under paraplyet.
Du ska veta att varje gång det finns en kommentar slår mitt hjärta ett extra slag och min mun ler ett lyckligt leende. För jag vet att ni är mina vänner och att vi trots vår anonymitet bryr oss om varandra.

Det är Livet mina vänner.

För personlig kontakt: miss.lyckad@kingink.se ( For You! )
/ Miss Lyckad -En upptagen liten skit ;) -

5 kommentarer:

Frida sa...

Åå jag har saknat dig! Det är altid kul att se att du har uppdaterat din härliga blogg =D=D

Vad glad jag blir när jag hör att du mår bra!

Masssa kramar<3

Vida sa...

Fantastiskt härlig bild. Fortsätt njuta av livet och ha det underbart.

Kram från Liv

Anonym sa...

Fint att höra at du mår bra! Många kramar!

Anonym sa...

låter som att du har det lovely :)! hösten är verkligen en fantastisk årstid :P

Anette sa...

Jag tänkte väl det...jag hade liksom på känn att det var mycket i ditt liv just nu.
Glöm inte att njuta av livet oxå :)

kramar