onsdag 2 april 2008

* Waiting for Miss Lyckad #Dag6 *

Hej alla därute!
Vi har på uppdrag av Miss Lyckad fått instruktioner om att hålla hennes blogg uppdaterad genom att ge er 85 presenter, en varje dag, som hon gett oss en lista på tills hon kommer tillbaka. Visa ert stöd genom att skicka kommentarer, vi skickar vidare era hälsningar till henne där hon befinner sig. Och var säkra....hon kommer tillbaka!!

Mvh
Daniel & Cora,King ink Förlag



Dagens present att ger er själva!

Nr 6 ÖPPNA UPP DINA KÄNSLOR FÖR DEN SOM RÅKAR SITTA NÄRMAST!


...
Dagens PS! Vi har hört att det kanske, kanske blir så att Miss Lyckad själv kommer och gör ett "gästspels" inlägg en dag framöver, men inget är säkert...

4 kommentarer:

Anonym sa...

ser med spänning fram emot det "gäst spels" inlägget =)
Hade inte ngn bredvid mig under dagen som jag kunde öppna upp mina känslor för, så jag ringde en av mina närmare vänner-hoppas det räknas :)

Tänker massor på dig vännen, se till att bli bättre snart <3

Kram Malin

Gunilla sa...

Jag tog och gjorde dagens present redan igår, hoppas det inte gör något. Skickar en varm kram till dig Miss Lyckad!
/ Gunilla

Frida sa...

Oj, Dagens Present är precis vad jag ahr fått i hemuppgift av psykologen...Ska ta och göra det någon dag..inte idag tyvärr...Men jag sparar presenten!!

Jag saknar dig Miss Lyckad!!

Kram

Ann-Charlotte sa...

Träffade en väldigt ledsen flicka idag som jag fick öppna upp mina känslor för. Kanske hjälpte det lite.

Ser fram emot att läsa din fina bok.

Hoppas solen har börjat lysa litegrann igen.

Kramar Ann-Charlotte