onsdag 30 april 2008

* Miss Lyckad - Pressrelease! *

Igår släppte mitt förlag, King ink Förlag, Pressreleasen för boken... :)


Vem är egentligen Miss Lyckad?

Vi får in många frågor kring vårt nästa boksläpp på King ink Förlag.

En offentligt känd person under pseudonym? Politiker, musikalartist eller skådespelerska...Gissningarna är många.

Det är en bok som vi är mycket stolta att ge ut och den innehåller 115 sidor illustrerade texter (eller textade illustrationer?)...Och det är texter som inte kommer att lämna någon oberörd.

Inför det kommande boksläppet den 1:a Maj så vill vi nu meddela pga. hög beläggning att hela första upplagan redan är slut och några av er som beställt den kommer att få vänta 1-2 veckor till på nästa upplaga.
Beställ ditt exemplar av nästa upplaga redan nu! Maila order@kingink.se och ange din adress samt antal exemplar av boken!


När det gäller pressfrågor, debatt, bilder, frågor kring vem Miss Lyckad är, signeringar osv så vill vi hänvisa alla sådana frågor till press@kingink.se fortsättningsvis.


Tänk att den redan sålt så många, - Jippi-Kay-Aye-MotherFucker -;)!
AYE, DET ÄR BILLIGAST ATT BESTÄLLA DIREKT FRÅN FÖRLAGET!

/ Miss Lyckad - läser i den bästa boken, Min Egen ;)


10 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju fantastiskt Miss Lyckad. Jag misstänker att din bok kommer bli en landsplåga, precis som en sommarlåt du vet. Jag beställer boken från förlaget. Billigt är bra.

henrik sch

Anonym sa...

det är visst inte bara min dag idag:) Jag delar den med dig minsann....grattis! halt fantastiskt galet roligt att det gått så bra!!!

kramar

Doghead sa...

hahahaha.jag e så glad för din skull. väntar otåligt vid breflådan nu, ska du vet!

ha det fiiiiint

Anonym sa...

VEM ÄR DU!!!

Anonym sa...

Oj. Har den redan sålt slut. Då ska jag beställa så jag får av nästa.

Kram Sandra

Gisan sa...

Grattis!!! Kramar...

Anonym sa...

Åh hoppas min kommer i första omgången. Grattis till försäljningen, men jag visste att det skulle bli så.

/ Bob The Dog

Anonym sa...

Wiho, jag glädjs med dig! :)!

/ Auorosia

Anonym sa...

DET ÄR GRYMT OM JAG BLIR UTAN!
Det känns som om jag har väntat i evigheter .
ÄNTLIGEN är den här. Din BOK alltså!
Jag tror också att den blir en landsplåga...eller varför inte en VÄRLDSplåga.
Kul att du är tillbaka på bloggen me!

KRAM

Mia Pia

Johanna Wistrand sa...

Hej Miss Lyckad!

Jag vill be dig vänligen att sluta skicka spamutskick till min blogg i kommentarsfunktionen. Det är dålig marknadsföring och skapar irritation.
Jag har bett ditt förlag kontakta dig ang detta men de vill inte, de anser att de inte har med det att göra, och eftersom du inte uppgett någon mailadress får jag ta det här.