söndag 6 april 2008

Miss Lyckad - Back for A Day!

Hej mina kära läsare!
Jag har en timme med datorn...
ÅH, Tack för alla kommentarer. Det värmer så ljuvt hett innanför mina revben!
Åh, TACK, Alla Ni som beställt boken. Det får mig att buga av glädje. Den boken betyder mycket för mig då mitt blod, mitt svett å mina tårar är inbäddade där.
TACK, för att ni beställer den!

Jag har ännu ett par veckor att gå innan jag återvänder till pulsen i staden. Jag ömsar mitt skinn och kommer tillbaka med ytterliggare ett helare Jag, ännu starkare och alltid beredd att slåss för orättvisorna där ute, slå ner dom;).
När jag kommer tillbaka...

Jag saknar Er också.
Jag önskar Er allt GOTT!
Ge er själva Allt, alla presenter.
Njut.
Varje dag. Livet. Livet. Livet.
Det är aldrig för sent att börja le.
Love u, love u!

/ Miss Lyckad - I´ll be back, sooooooooon! -

13 kommentarer:

Anonym sa...

tack för de varma orden, självklart ska jag beställa din bok :)! är det du på fotot? underbar bild!

kram

Anonym sa...

Härligt att se dig miss lyckad!

Anders

Anonym sa...

vi ses när du är redo igen!

Nico

Gunilla sa...

Jag är så glad att få höra ifrån dig! Jag hoppas att du mår bättre efter hand, ta en dag i taget min vän!
Styrkekram Gunilla

Anonym sa...

I lav jo missen. väntar, alltid.

Sandra

Anonym sa...

Hej! Jo jag mår. Har inte riktigt orkat känna efter än idag men överlag mår jag bättre än jag gjort på nästan ett år. Eller faktiskt mer än ett år... Känns som man äntligen lyckats kravla sig upp ur något svart hål där man suttit och plågats av diverse demoner under en tid.

våren är här och det gär så mycket. det är som att man blir en ny människa. hoppet är tillbaka :)

hur har du det själv? Härligt att höra från dig.

Sköt om dig hjärtat.

Kramar

Doghead sa...

jag ska dra igång en liten kampanj!

Trassel sa...

Åh vad underbart! Tack TACK för din kommentar. Har verkligen saknat dem djupt!! Du är så klok. Vila upp dig ordentligt nu så att vi får tillbaka Miss Lyckad hel igen!! Tack för att DU ÄR DU!!

Frida sa...

Tack för kommentaren!! Det värmde precis lika mke som att se att DU hade skrivit något här.

Saknar dig, så du får se till att snabba dig tillbaka...Nej, jag skojjas! Ta den tid du behöver och kom tillbaka när du orkar!

Massor med kramar<3

Gisan sa...

Så skönt att det verkar gå åt rätt håll. Men låt det ta den tid det tar. Kramar...

Anonym sa...

Jag har själv mått dåligt nyligen. Sist igår morse, huvudvärk så jag måste ligga ner, och illamående. Migrän och illamående.

Jag har undrat en sak, en del som mår dåligt, kan det ligga nåt att dom vill det själva? Att älta i det mörka och göra poesi av det osv, är inte det att fastna i det.

Vad är det som har gjort ont? Om det kan klaras ut på ett sätt dä'r man kan uppleva stöd från nån annan, kan det inte bli någorlunda lugnt då?

Anonym sa...

Jag skulle själv ha skrivit, att jag mår idag bättre än vad jag mått på nästan ett år. Så fick jag se vad du skrev.. det är lite konstigt nästan.

vem är du

Anonym sa...

ta hand om dig! så hörs vi när livet åter strålar mot oss.