onsdag 9 april 2008

* Waiting for Miss Lyckad #Dag13 *

Hej alla därute!
Vi har på uppdrag av Miss Lyckad fått instruktioner om att hålla hennes blogg uppdaterad genom att ge er 85 presenter, en varje dag, som hon gett oss en lista på tills hon kommer tillbaka. Visa ert stöd genom att skicka kommentarer, vi skickar vidare era hälsningar till henne där hon befinner sig. Och var säkra....hon kommer tillbaka!!

Mvh Daniel & Cora,King ink Förlag



Dagens present att ger er själva!
Nr 13 VAR TACKSAM OCH NÖJD MED DITT LIV OCH DET DU HAR!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Just idag känner jag verkligen att jag saknar dig mer än vanligt, hade behövt just dina ord och tankar idag.
Dagens present var riktigt bra, men svår..
Just nu har jag så svårt att se det bra jag har, jag ser bara det jag inte har och inte kan få.
Men jag ska försöka bättra mig!

Hoppas verkligen du kommer tillbaka snart vännen <3

Kramar Malin

Frida sa...

Kan bara hålla med Malin..Skulle behövt dig här idag men du ska vila nu, det förtjänar du faktiskt!!!

Ja, idag känns presenten extra svår, men man kan ju alltid försöka...

Kram på dig

Anonym sa...

Nog så viktigt att påminna om. Visst kan det vara svårt att känna ibland, ,men jag är väl lyckeligt lottad.

Gisan sa...

Kramar till Dig!