fredag 11 april 2008

* Waiting for Miss Lyckad #Dag15 *

Hej alla därute!
Vi har på uppdrag av Miss Lyckad fått instruktioner om att hålla hennes blogg uppdaterad genom att ge er 85 presenter, en varje dag, som hon gett oss en lista på tills hon kommer tillbaka. Visa ert stöd genom att skicka kommentarer, vi skickar vidare era hälsningar till henne där hon befinner sig. Och var säkra....hon kommer tillbaka!!
Mvh Daniel & Cora,King ink Förlag


Dagens present att ger er själva!
NR 15 SÄTT DIG PÅ ETT HUSTAK OCH LYSSNA PÅ LJUDEN!

5 kommentarer:

Anonym sa...

hjälp. passar inte så bra för en psykiskt ostabil person...

Frida sa...

Oj, vilken mysig present! Om det bara hade varit sommar hade jag redan suttit uppflugen på hustaket..Älskar att sitta där, man ser lixom allt! Men nu är det ju tyvärr SNÖ här så tyvärr...=(

Kram på dig

Anonym sa...

Jag längtar till boken kommer. Då ska jag köpa den. Hoppas du mår bättre då.

Kram Sandra

Gisan sa...

Jag hoppas att solens ljus kan hjälpa dig i rätt riktning i kombination med övrig hjälp du får. Kramar...

Anonym sa...

Jag saknar dig och dina fina kommentarer på min blogg. Hoppas frånvaron härifrån gör dig gott och att du återvänder pigg.

Kram!