lördag 15 november 2008

* Sov gott lilla knyttepyttet *

Det är synd om människorna.


Så mycket att göra, lära, hinna med. När är vi någonsin i det vi gör nuförtiden? Vi kämpar på, tänker; Någon gång måste det ta slut. Då ska jag vila. Det måste vända...

"Kära vän, den vilan kallas Döden."


- VA?!


Här är livet. Det är här och nu vi måste ta beslutet att leva. Leva lyckligt? Leva stressigt? Leva leva Livsnjutare? Idag försöker jag lära mig att det är upp till mig.


Våga välja. Viktigast; Att välja.




Mmmmeeer kääärlek. Åh.




/ Miss Lyckad - Vilken lärdom att ta på -

6 kommentarer:

Jessica sa...

Hej min vän

Det är sant. Man vill ju faktiskt inte sitta där på ålderns höst och tänka på allt man ångrar att man inte gjort. Eller att man inte tog den där chansen.
Vår coach säger. Vi ska inte bara överleva, vi måste lära oss leva oxå.......
E glad att du tänker på mig, det värmer

kram kram

Anonym sa...

Ja leva nu idag och njuta, vilja och våga..

själv byter jag livet mot nytt liv, ny kärlek, nytt jobb, ny bostad, mycket nytt blir det..men det är livet, utmaningen, glädjen och kärleken att våga, att vinna något till sig själv, kliva framåt fast kroppen vibrerar av rädsla, för att få njuta av dagen..och lugnet i harmonin!

Varm kram!

Anonym sa...

Bara njut...
...Alltid!

Anonym sa...

Rätt som vanligt och bra som vanligt,
Dessa visa ord skall åtföljas och åtnjutas..

//D

Anonym sa...

visst är det så. det är bara så svårt att praktisera det tänket, speciellt när man har stressat sig igenom i princip hela livet ..

Anonym sa...

Du har så rätt.

Vi måste våga leva, fullt ut!

Se glädje!
Med positivitet i ryggsäcken,tror jag att vi kan nå hur långt som helst :)