måndag 16 februari 2009

* Åh, vad jag Älskar er! *

Fina Fina Ni!


Jag har fått så många mail och så fina kommentarer. Det fyller mitt hjärta med sådan enorm TACKSAMHET att ni finns därute och tänker på mig.

Jag vill ge Dig min STORA kram. Det är en sån man känner sig älskad av.

Jag skriver på min nya bok. Det är därför jag inte varit närvarande. Jag kommer tillbaka på daglig basis om inte alltför länge. Jag hoppas ni finns här då.


Ååååååååh! Kram på Er!!!


/ Miss Lyckad - La la la la la la la la land -

5 kommentarer:

Marieiskogen sa...

Tack!
Det behövde jag just nu.
Spännande med ny bok.
Du är saknad.
Lycka till// M

Frida sa...

Ååå Miss Lyckad vad jag har saknat dig!!!

En ny bok? Gu' så spännande!

KLart man väntar här, sjäälvklart!!

Massamassa kramar<3

Gunilla sa...

Glad att höra ifrån dig!

Kram Gunilla
änglamor

Anonym sa...

Så kul att höra att en ny bok är på G, ta hand om dig i massor!
kram

Anonym sa...

Oj så glad jag blev att se några rader från dg! Gjorde min dag ljusare!
Låter riktigt spännande med ny bok =)

Kramar Malin